Strona 7 z 8

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 00:14
przez Łukasz-O
Tu te same chłopaki przygotowują się do zdjęcia które widzimy w poście wyżej ;)
3.jpg


Dobra starcz już tych fotek bo mnie ACTA zamknie ;) A trochę ich mamy...

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 05:58
przez node
Brawurowo.Jezeli posiadasz autoryzacje tych zdjec na ich publikacje to ACTA nie dziala w tym momecie.
Ba ACTA zostala anulowana generalnie.

PS;Ciekawe czy ktos jest chetny na pokolorowanie tych zdjec czarno-bialych:D
Wiedzac jaki to jest poludnik i jak pada cien na mozna by pokusic sie o obliczenie date-miesiac -zrobionych fotek bo zapewne analogowe aparaty nie dodawaly EXIFow.

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 06:53
przez roberto
Zwróćcie uwagę na tło tych dwóch ostatnich zdjęć . Na ostatnim widoczna podstacja energetyczna , droga dojazdowa , (i może się mylę) pas równoległy do drogi to podziemna instalacja energetyczna . Na wcześniejszym (mostostalowiec z młotkiem w dłoni) widać budynki stacyjne , a maszt radiolinii leży sobie jeszcze w częściach po lewej stronie .

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 07:31
przez node
Widać te budyneczki prawie jak z googla-earth lecz inny kąt azymutu a podziemna instalacja energetyczna?
Więcej.

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 14:36
przez Marcin
node napisał(a):Brawurowo.Jezeli posiadasz autoryzacje tych zdjec na ich publikacje to ACTA nie dziala w tym momecie.
PS;Ciekawe czy ktos jest chetny na pokolorowanie tych zdjec czarno-bialych:D

Ale mówisz i masz :lol: :lol: :
Obrazek

Tylko te pola najgorzej pomaaalować.

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 15:10
przez node
Wow,Brawurowo, pola łany bardziej na żółto.
a teraz trudniejsze zadanie zrobic to w ... w 3D :x

PS.Na podstawie nasycenia poziomu bieli i palety barw szarosci aplikacja sugeruje uzycie okreslonych kolorow czy uzytkownik sam o tym decyduje?

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 19:16
przez Marcin
Niestety wszystko trzeba robić samemu :cry:

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 19:56
przez Łukasz-O
Co to za dziwny aparat fotograficzny, że nie widać obiektywu? Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz ale ciekawe czy koledzy zauważyli. Coś nie pasuje ;)

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 20:22
przez Marcin
Kask MO z zamazanymi literami M i O ? :lol:
Nie no - milicyjne miały chyba cieńszy pasek pomiędzy literami.

Re: Budowa masztu - Dyskusje na tematy różne.

PostNapisane: 22 kwi 2012, 20:32
przez Bartosz
Mi się coś zdaje ,że koleś z aparatem to jakiś początkujący. Może próbuje sobie zrobić zdjęcie soczewki w oku? :lol: Chyba , że próbuje robić zdjęcie krajobrazowi w oddali :lol: Nie no zauważyłem to wcześniej ;)